MarketingON #3 v režii žen

24.6. 2018 Martin Pavlát 431x

MarketingON je setkání fanoušků online marketingu. Jedná se o „mix“ tří řečníků, tří přednášek, networkingu a skvělé zábavy. Poslední setkání, které se uskutečnilo ve čtvrtek 21. června v prostorách Impact HUBu v Ostravě, mělo jednu zvláštnost. Hlavní slovo měly ženy. Respektive řečníky, přesněji řečeno řečnicemi byly pouze ženy. Třetí pokračování bylo vůbec nejpovedenějším také z pohledu návštěvnosti a pořadatel měl spoustu práce, abychom se tam všichni vešli.

Kateřina Pavlíčková a tajuplný svět Instagramu

Co podniknout předtím než začnete s firemním Instagramem. S jakými novinkami se můžete setkat na této sociální síti. Čemu se vyvarovat a jaké nástroje využívat. Nejen o tomto byla přednáška Kateřiny Pavlíčkové, podnikatelky a zakladatelky Businessgram(u). POZOR! Přednáška nebyla žádným univerzálním návodem na to, jak „dělat“ firemní Instagram. Katka se s námi kromě jiného podělila o to, že je ženou se slabostí pro stará auta. Společně se svým mužem založila festival pro lidi se stejnou vášní Veteráni na Pláži. V souvislosti s tímto festivalem spoustu nás přesvědčila o tom, že organický dosah na sociálních sítích má stále svůj veliký význam a i bez jediné vynaložené koruny na reklamu lze vybudovat úspěšný brand.

Pavlína Louženská, aneb životní příběh a #Holkyzmarketingu

“Všichni si tak moc frčíme ve výkonu, ROI a affiliate, že jsme zapomněli na značku. Na dobro. A na lásku. S výmluvou, že jinak firma nepřežije. Chyba lásky, doslova.” S tímto poselstvím nám představila svou přednášku Pavlína Louženská. Za nás nejemotivnější přednáška, jelikož nás Pavlína seznámila s tím, že ne všechno v jejím životě je tak růžové, jak si někteří myslí. Rozpovídala se o tom, jak se v budoucnu změní pracovní trh, anebo co motivuje současnou generaci při výběru zaměstnání. Rovněž se s námi podělila o to, jaké kroky předcházely dnes tak úspěšné facebookové skupině #Holkyzmarketingu, a co rozhodnutí založit tuto facebookovou skupinu vůbec předcházelo. Za nás rozhodně člověk na svém místě a důkaz toho, že pokud vás něco skutečně baví, tak nezáleží, jestli jste to studovali, anebo nestudovali ve škole.

Tereza Kučerová a marketingová transformace a řeč čísel

Zcela zaslouženě řečnice s nejrychlejším mluveným projevem a se slabostí pro statistické údaje. Tématem její prezentace bylo to, jak potěšit zákazníka v době marketingové transformace. Tereza mluvila o projektu pro společnost IKEA, na kterém se podílela a o tom, jak na základě dostatečného množství dat (kterých bylo opravdu hodně) můžete vybudovat marketingovou strategii, která je podle nás opravdovým majstrštykem. Terezu čekají v těchto dnech státnice a v případě, že to na nich rozbalí podobně jako při své prezentaci, nemáme strach, že by s nimi měla mít jakýkoliv problém. Nám nezbývá, než jí popřát hodně štěstí a těšíme se na další statistické poznatky zase někdy příště.

Nejvtipnější dotaz

Naši pomyslnou anketu o nejvtipnější dotaz celého setkání vyhrává „Jirka“, respektive „Jirka 2.0“. Ten každé z žen položil otázku doslova na tělo. Každou z nich oslovil s tím, kolik zvedá na bench. Bohužel pro něj se asi ani v jednom případě nedočkal odpovědi, kterou sám očekával.

My už se těšíme na čtvrté pokračování MarketingONu. To se má dle slov pořadatelů uskutečnit už na podzim a my doufáme, že bude minimálně stejně úspěšné jako jeho zatím poslední díl.

Komentáře