Jak Češi využívají LinkedIn?

29.9. 2016 Jakub Vlček 1464x

Jirka Kratochvíl aktuálně zpracoval průzkum mezi českými uživateli LinkedIn. Výsledky jsou docela zajímavé, i když nepříliš pozitivní.

Otázkou je, zda je možné využít LinkedIn k marketingovým účelům. V určitých segmentech zejména B2B trhu určitě ano, nicméně je nutné počítat s menší aktivitou uživatelů, než např. na Facebooku – lidé vaše příspěvky registruji – odezva ovšem nebývá příliš velká. Tedy odezva přímo v prostředí LinkedIn. Naopak, zejména freelanceři, se často setkávají s poptávkami nových klientů, kteří je právě sledovali na LinkedIn a četli jejich články. Zajímavou možností je i LinkedIn Pulse, což je platforma pro publikování delších článků, které bývají pro ostatní uživatele dobře viditelné.

Pokud se chcete o LinkeIn dozvědět více a naučit se jej využívat např. právě k marketingovým účelům, určitě navštivte web Jirky Kratochvíla www.jiri-kratochvil.cz, kde najdete termíny jeho velmi úspěšného LinkedIn školení.
Komentáře