Hodnocení mé dosavadní práce v Anvenies

30.1. 2018 Martin Pavlát 927x

Musím říci, že k dnešnímu dni jsem velice spokojen s tím, jak to v Anvenies funguje. Nikoliv se svou vlastní prací, jelikož tam je vždy co zlepšovat a sám cítím, že tam mám veliké rezervy. Mám na mysli přátelský přístup a atmosféru, jaká ve společnosti vládne. Veškerá práce se vždy řeší s klidem a chladnou hlavou, neexistuje nic takového, jako je formální organizační struktura, to znamená, že nikomu nemusím říkat pane, všichni si mezi sebou tykáme a troufnu si říci, že se z nás i za dobu tří měsíců stali dobří přátelé. Dá se říci, že jsme si všichni rovni, každý má možnost se vyjádřit, když se mu cokoliv nezdá.

Pro mě jako studenta (pozn. student 5. ročníku marketingu a obchodu) je skvělé, že mohu být součástí takového týmu lidí. Nejsem tím pádem hned od začátku své pracovní kariéry otráven tím, že musím skákat, jak kdo píská. Jsem velice rád, že mohu s klidným svědomím říci, že mě práce velice baví a naplňuje. Za největší přínos však osobně považuji to, že si mohu „osahat“ marketing v praxi ještě před tím, než spadnu do vod pracovního trhu.

Z čeho mám stále trochu obavy? Je to zejména rozmanitost práce. Vzhledem k velikosti týmu se ze mě stal přes noc v podstatě grafik, copywriter, tzn, tvůrce facebookových příspěvků a občasný pisálek obdobných článků, strategický a produktový manažer a mystery shopper a v budoucnu budu možná zastávat také další pozice. Avšak jsem velice rád, že tomu právě takto je. Samozřejmě všechny pozice, co jsem zde vypsal, berte s velikou rezervou. Jsem si velice dobře vědom toho, že jsem teprve na začátku a ještě dlouhou dobu potrvá, než budu moci sám o sobě prohlásit, že jsem marketingový specialista a nemít při tom výčitky svědomí. V Anvenies zastávám pozici junior marketing manažera, ačkoliv já osobně se za marketingového manažera rozhodně nepovažuji.

Na závěr bych rád poděkoval, minimálně prostřednictvím tohoto článku klukům z Anvenies, že mi poskytli tuto skvělou příležitost, že si mohu vyzkoušet a mohu vidět to, jak marketing funguje v praxi, což ať chceme, nebo ne, tak se mnohdy velice liší oproti tomu, co nás učí pedagogové ve školách. Že po mně chtějí různorodou práci a nedělám tím pádem pouze jednu věc stále dokola a dokola. Neodpustím si však také jednu drobnou výtku. Kluci si mnohdy uvědomí hodně na poslední chvíli, že se musí něco vypracovat, např. grafický návrh letáku a je tedy na mě, abych dal co nejrychleji něco dohromady. Troufnu si však říci, že se mi to zatím vždy povedlo. Jinak si však rozhodně nemám na co stěžovat.

Komentáře