Píšeme blog o marketingu

Videopřednáška – Marketingový výzkum a jeho úskalí

Jak by měl vypadat marketingový výzkum a jak často vypadají...

Stačí málo a zákazník odejde spokojený (2 minuty čtení)

Chcete konkrétní případ zákaznického full servisu? Rakouský, zapadlý gasthof –...

Jak správně vytvořit dotazník

Průzkum formou dotazníkového šetření je pravděpodobně nejrozšířenější formou zjišťování názorů,...

přestrojený muž - mystery shopper

Tipy a chyby mystery shoppingu svépomocí

Spousta úspěšných společnosti již i u nás přišla na to,...

Jakou hodnotu vytváříte pro svého zákazníka?

Spoustu společností a živnostníků, se kterými se setkávám je přesvědčených,...

Adaptivní uvažování, aneb proč se vám nedaří.

Používáte data o svých zákaznících? Věřím, že v dnešní době...

Zákazník má rád jednoduchá rozhodnutí, dejte mu je.

Zákazník má rád jednoduchá rozhodnutí. Jednoduché rozhodnutí spočívá například v...

Frekvenční x zakázkový marketing

Jedno ze základních dělení marketingu. U frekvenčního marketingu, který je...

Kdy publikovat na sociálních sítích?

Téměř každý, kdo pracuje se sociálními sítěmi nad tím přemýšlí....

Rozhodovací paralýza

Je jednoduší si vybrat, zda chcete nový automobil, nebo jestli...