Píšeme blog o marketingu

Jak získat více zákazníků a zároveň ušetřit díky plánování

Nebudeme diskutovat o tom, že čím menší společnost jste, tím...

Datový (marketingový) festival 2016

Pravděpodobně největší marketingová akce roku je za námi a čeká...

SWOT analýza – nejlepší přítel manažera i marketéra

Spoustu lidí má marketing zafixovaný jako synonymum pro propagaci nebo...

Jak Češi využívají LinkedIn?

Jirka Kratochvíl aktuálně zpracoval průzkum mezi českými uživateli LinkedIn. Výsledky...

Videopřednáška – Marketingový výzkum a jeho úskalí

Jak by měl vypadat marketingový výzkum a jak často vypadají...

Stačí málo a zákazník odejde spokojený (2 minuty čtení)

Chcete konkrétní případ zákaznického full servisu? Rakouský, zapadlý gasthof –...

Jak správně vytvořit dotazník

Průzkum formou dotazníkového šetření je pravděpodobně nejrozšířenější formou zjišťování názorů,...

přestrojený muž - mystery shopper

Tipy a chyby mystery shoppingu svépomocí

Spousta úspěšných společnosti již i u nás přišla na to,...

Jakou hodnotu vytváříte pro svého zákazníka?

Spoustu společností a živnostníků, se kterými se setkávám je přesvědčených,...

Adaptivní uvažování, aneb proč se vám nedaří.

Používáte data o svých zákaznících? Věřím, že v dnešní době...