Píšeme blog o marketingu

Barcamp Ostrava našima očima

Co to Barcamp vlastně je? Jaké přednášky jsme se rozhodli...

Digitalizace a robotizace. Proč jsou pro nás tyto dva pojmy natolik klíčové?

Robotizace sice není úplně tradičním marketingovým tématem, ovšem již nyní...

Proč je důležité pravidelně analyzovat efektivitu marketingových kampaní?

Kvůli tomu nejdůležitějšímu v úspěšném byznysu. Kvůli penězům. A ani...

Jak budeme, trochu punkově, testovat způsob komunikace

V současné době připravujeme novou marketingovou kampaň (ano, opravdu marketingovou...

Kvalitní marketingový výzkum často přináší velmi překvapivá zjištění

V mnohých společnostech je práce s kvalitně zpracovanými daty na...

Benchmarking = dobrý začátek

Benchmarking je strategický nástroj a je založen a srovnání vlastního...

Jak získat více zákazníků a zároveň ušetřit díky plánování

Nebudeme diskutovat o tom, že čím menší společnost jste, tím...

Datový (marketingový) festival 2016

Pravděpodobně největší marketingová akce roku je za námi a čeká...

SWOT analýza – nejlepší přítel manažera i marketéra

Spoustu lidí má marketing zafixovaný jako synonymum pro propagaci nebo...

Jak Češi využívají LinkedIn?

Jirka Kratochvíl aktuálně zpracoval průzkum mezi českými uživateli LinkedIn. Výsledky...